VBS scoort in 2022 opnieuw een klanttevredenheid van 9,6!

Geplaatst op 21 december 2022

Onze advocaten onderscheiden zich door hun grote persoonlijke betrokkenheid, toegankelijkheid en uitstekende dienstverlening.  Om na te gaan of dit ook zo door onze cliënten wordt ervaren vragen wij aan cliënten, nadat wij de zaak voor hen hebben afgerond, om onze dienstverlening te beoordelen. Voor deze beoordelingen nemen wij deel aan AdvocaatScore. De beoordeling vindt plaats op het platform van KlantenVertellen. Wij hebben daardoor geen invloed op (de inhoud van) deze berichten. De beoordeling die wij van cliënten ontvingen zijn terug te vinden op de website van KlantenVertellen (maar worden ook doorgeplaatst op onze website).

AdvocaatScore vraagt om een beoordeling op het gebied van communicatie, advies, deskundigheid en betrokkenheid. Daarnaast vragen zij of de cliënt ons kantoor zou aanbevelen. Op het gebied van communicatie scoren wij 4,5 ster van de vijf. Op de andere punten scoren wij vijf sterren uit vijf. 98% van onze cliënten zou ons aanbevelen. Dat zijn resultaten waar wij dankbaar voor zijn.

Jaarlijks wordt door AdvocaatScore een gemiddelde berekend over de beoordelingen in het afgelopen jaar. In de afgelopen jaren kregen wij mooie cijfers. In 2020 ontvingen wij een 9,6, in 2021 was dit een 9,5. Het verheugt ons dat wij in 2022 opnieuw gemiddeld een 9,6 kregen! Dat betekent dat onze cliënten waarderen wat wij voor hen hebben gedaan. Dit betekent echter ook dat wij de afgelopen jaren consequent en consistent voldoen aan de wensen van onze cliënten:

Ook in 2023 gaan wij weer ons uiterste best doen om weer rond de 9,6 uit te komen.

Overtuigd van de kwaliteit van onze dienstverlening en hebt u vragen over arbeidsrechtfamilie & erfrecht of letsel- & overlijdensschade? Neem dan geheel vrijblijvend contact op met een van onze gespecialiseerde advocaten.