VBS scoort in 2023 een klanttevredenheid van 9,5

Geplaatst op 22 december 2023

Onze advocaten onderscheiden zich door hun grote persoonlijke betrokkenheid, toegankelijkheid en uitstekende dienstverlening.

Om na te gaan hoe onze cliënten onze dienstverlening ervaren vragen wij aan cliënten, nadat wij de zaak voor hen hebben afgerond, om onze dienstverlening te beoordelen. Wij nemen wij deel aan AdvocaatScore. De beoordeling vindt daardoor plaats op het platform van KlantenVertellen. Wij hebben daarmee geen invloed op (de inhoud van) deze berichten. De beoordeling die wij van cliënten ontvingen zijn terug te vinden op de website van KlantenVertellen (en op onze eigen website).

AdvocaatScore vraagt cliënten om een mening te geven over de communicatie, het advies, de deskundigheid en de betrokkenheid. Daarnaast vragen zij of de cliënt ons kantoor zou aanbevelen.

Jaarlijks berekend AdvocaatScore een gemiddelde over de beoordelingen in dat jaar. In de afgelopen jaren kregen wij mooie cijfers. In 2021 ontvingen wij een 9,5, in 2022 was dit een 9,6. Wij zijn dankbaar dat wij in 2023 gemiddeld een 9,5 kregen! Op het gebied van communicatie scoren wij 4,5 ster van de vijf. Op de andere punten scoren wij vijf sterren uit vijf. 98% van onze cliënten zou ons aanbevelen.

Ook in 2024 zetten wij ons weer in voor het best mogelijke resultaat!

VBS scoort een 9,5 op cliënttevredenheid